Buna dimineata!

gif-uri-hipnotice07Azi m-am hotărât. Îmi fac un jurnal, pe care să îl împărtăşesc cu toată lumea. Cu mulţi ani în urmă scriam pe un caiet toate gândurile mele. Am şi acum acasă caietele pline cu amintiri scrise de pe vremea când încă mă jucam cu păpușile. Am încetat să fac acest lucru, care îmi plăcea nespus de mult, datorită timpului încărcat pe care îl am. Însă azi, am decis că trebuie să acord timp şi lucrurilor simple care îmi fac plăcere şi cu ajutorul cărora reuşesc să mă eliberez de stările negative. Bine, veţi spune că pentru asta există psiholog, prieteni, familie, dar să fim serioşi câţi dintre voi se duc la psiholog, câţi dintre voi au timp de o cafea cu cel mai bun prieten sau câţi dintre voi sunt aproape de familie pentru a le împărtăşii  gândurile voastre? Şi ca să fiu şi mai sinceră cu voi, eu mă exprim mult mai uşor în scris decât verbal.

O să încep să împărtăşesc cu voi tot ceea ce fac eu pentru mine şi familia mea. Aşa cum sunt eu, cu bune şi rele, pentru că nu suntem perfecţi. Astfel, încerc să fiu aproape de familie, de vechi sau noi prieteni ori de câte ori doresc.

De când am devenit mămică încerc neîncetat să fiu  un bun exemplu pentru copiii mei. Recunosc că nu îmi iese de fiecare dată, exact cum am mai spus, nu suntem perfecţi, însă îmi recunosc şi îmi asum greşelile de faţă cu ai mei copii pentru a vedea că şi adulţii greşesc. Nu îmi este ruşine să recunosc: „Da, am greşit! O să remediez greşelea în cel mai scurt timp.” sau, nu îmi este ruşine să spun: „Scuză-mă, îmi pare rău că te-am rănit!”

Lucrul acesta m-a făcut să văd altfel viaţa şi să gândesc altfel. Vrem o schimbare în ţara asta? Ei bine, trebuie să începem cu modelarea caracterelor noastre şi a copiiilor noştri, care vor ajunge să ne conducă ţara şi să ne plăteasca pensiile. Cât credeţi că vor mai trăi „mafioţii” din ziua de azi? Dacă ne creştem copiii îndoctrinaţi să înghită şi să accepte rahaturile altora, nu vor fi în stare niciodată să schimbe ceva pentru omenire. Trebuie să îi învăţăm lucrurile mărunte, pe care chiar noi le-am uitat atunci cand am căscat gura la prostiile altora. Trebuie să-i învăţăm lucruri precum: bunătatea, onestitatea, bunul simţ, punctualitatea, respectul faţă de ceilalţi, respectul de sine prin îngrijirea personală, respectul faţă de locul numit „acasă” prin curăţenia locului, etc..

Eu sper şi am încredere că mai există şi alţi părinţi sau viitori părinţi care găndesc ca mine. Mă agăţ de acestă speranţă cu gândul că:

ÎMPREUNĂ VOM SCHIMBA VIITORUL ÎN CEVA MAI BUN!

2 gânduri despre “Buna dimineata!

Lasă un răspuns

