„Ne dă Lupii târcoale.”

„Ne dă Lupii târcoale.”

Nu ştiu ce părere aveţi voi despre melodia Adei dar mie îmi place nespus de mult. De fiecare dată când o ascult mi se zbârleşte pielea pe mâini. Are aşa de multe subînţelesuri încât fiecare este liber să îşi imagineze propriul scenariu.

Melodia „Lupii” mă duce cu gândul la strămoşii noştri care au luptat şi şi-au dat viaţa pentru ca pământul pe care ne-am născut să nu ajungă pe mâna străinilor. Iar noi ce facem? Dormim ca nişte „ciobani” în propriile „colibe” în timp ce „Lupii” (străinii) vin să ne mănânce „oile” (bogăţiile acestei ţări pentru care suntem cunoscuţi). Vin să ne cumpere inclusiv pe noi, pe copiii noştri, pentru că suntem recunoscuţi ca fiind un popor cu un număr vast al oamenilor de ştiinţă care au făcut istorie în domeniul cercetărilor şi nu numai.

Nu vreau să intru în polemici. Îmi exprim tristeţea când văd cum ne servim pe tavă, cum am devenit nişte puturoşi cu toţii, ne este „lene” să muncim pământul lăsat de strămoşi. Preferăm să muncim pământul altora, să ne părăsim copiii şi pentru ce? Pentru un ban în plus care  ne dă satisfacţie pe moment, care ne maschează adevăratele tristeţi şi nemulţumiri. Am pierdut de mult adevărata esenţă a vieţii, adevăratele valori care ne fac de-a dreptul fericiţi. Acum depinde doar de noi să ne educăm copiii astfel încât să înveţe ceea ce contează cel mai mult pentru sufletul lor. Altfel, vom aveam nişte copii falşi ascunşi în spatele unui selfie încercând să arate lumii cât de „fericiţi” sunt ei, că doar asta au învăţat de la părinţi. Dacă acele poze ar putea striga …… 😦

 Ascultaţi şi voi versurile melodiei şi spuneţi-mi ce anume vă transmite vouă?

Lasă un răspuns

