Scrisoare

cropped-398899_418116868207055_1068997006_n2.jpg

Dragi părinţi şi bunici,

Am ajuns la vârsta maturităţi şi încă nu îmi vine să cred ce repede a trecut timpul. Acum sunt soţie şi mamă a doi copii minunaţi. Cine ar fi crezut acum 20 şi ceva de ani că azi voi fi aici? Vă mai aduceţi aminte când găseam câte o gărgăriţă şi îi cântam? Ei bine uite că destinul m-a dus în direcţia de zbor a gărgăriţei. M-a dus într-un loc minunat, cu oameni minunaţi. M-a dus într-un loc pe care îl numesc acum acasă. Acest loc numit acasă este locul unde fac curat, unde îmi cresc copiii, unde gătesc după reţetele voastre, unde stau de vorbă cu cel mai bun prieten şi iubit pe nume soţ, unde îmi invit prieteni, unde mă simt confortabilă şi relaxată.

De când mă ştiu mi-am dorit un loc al meu pe care să îl numesc acasă şi să mă descurc singură (să fiu independentă), să am control asupra vieţii mele. Independentă sunt doar din anumite puncte de vedere pentru că am foarte multe dependenţe. Sunt dependentă de dragostea copiiilor mei, sunt dependentă de dragostea soţului meu, sunt dependentă de dorul faţă de voi, sunt dependentă de cafeaua băută dimineaţa într-o companie plăcută şi caldă.

Azi m-am gândit să vă mulţumesc pentru toate învăţăturile şi criticile voastre fără de care nu aş fi avut tot ce am în prezent. Acum sunt adult şi ştiu ce înseamnă să ai grijă de un suflet care crede că „tot ce zboară se mănâncă”. Acum înţeleg perfect grija pe care o aveaţi faţă de noi atunci când plecam de acasă şi uitam să ne mai întoarcem, înţeleg perfect supărarea voastră când nu primeam mereu laude din partea celorlalţi, înţeleg perfect bucuria şi mândria când obţineam rezultate bune la şcoală, înţeleg perfect dezamăgirea pe care o aveaţi încercând să ne oferiţi tot ce era posibil pentru a ne fi bine.

Toate acestea au contribuit la crearea adultului care sunt azi. Vă mulţumesc!

Un gând despre “Scrisoare

Lasă un răspuns

