Happy Dragobete’s Day

Happy Dragobete’s Day

Dragobete’s day este varianta românească a Valentine’s day, asta pentru cei care încă nu ştiu că avem şi noi sărbătoarea dragostei, numai că noi nu am fost în stare să o promovăm şi să o sărbătorim.

Eu sărbătoresc ambele zile, e mai bine să sărbătoreşti de două ori decât niciodată. Aşa că am organizat acasă o sesiune de lucru manual şi creaţie pentru copiii mei, asta ca să le mai dau câte ceva de lucru că altfel îşi găsesc ei şi nu e bine :-P. Am hotărât să facem un candelabru cu multe inimioare de diferite mărimi şi culori. Cei mai fericiţi au fost când le-am dat culorile acrilice şi pensulele pentru pictarea inimioarelor. Eu i-am ajutat să decupeze şi să monteze suportul de care au fost legate ulterior inimioarele, în rest au lucrat singuri şi au demonstrat încă odată cât de creativi pot fi copiii.

Iată ce a ieşit. Nu este perfect dar este al lor.

12705714_1129647727053962_8500105793689154808_n12718284_1129647443720657_2004559737176667892_n

Un gând despre “Happy Dragobete’s Day

Lasă un răspuns

